Over ons

Administratiekantoor Damen.

Al ruim 30 jaar (sinds 1985) staan wij onze klanten met raad en daad bij in het behartigen van hun financiële belangen. Dat wij, vanaf het begin, veel waarde hechtten aan toegankelijkheid voor iedereen, betrouwbaarheid, vakkundigheid en een persoonlijke benadering, heeft ervoor gezorgd dat wij inmiddels een grote, doorgaans trouwe, klantenkring hebben opgebouwd. Ons kantoor is gevestigd in het voormalig politiegebouw in Reusel, voor ons is dit een prima plek. Ons team bestaat uit vijf personen: vier vennoten en één personeelslid.

Particulier.

Voor particulieren bestaat onze dienstverlening hoofdzakelijk uit het doen van de jaarlijkse belastingaangifte. Daarnaast kunnen wij ook behulpzaam zijn met algemeen financieel advies en het plannen van uw vermogen. Als het nodig is doen we dit in overleg met een fiscalist waar we veel mee samenwerken.

Zakelijk.

Bij ons is uw bedrijfsadministratie en/of loonadministratie in vakkundige, betrouwbare handen, hoe groot of klein uw bedrijf ook is. Tot onze klanten behoren zowel ZZP'ers (werkzaam in de meest uiteenlopende vakgebieden) als ondernemers uit het MKB, ook uit de agrarische sector. Wij bieden diensten op maat en bekijken graag samen met u welke dienstverlening het best bij u en uw bedrijf past. Ook (voormalig) ondernemers zijn we graag van dienst met financieel advies en vermogensplanning, bijvoorbeeld na de verkoop van hun bedrijf. Wij doen dit doorgaans in overleg met een fiscalist met wie we veel samenwerken. Zo kunnen we er zeker van zijn dat alles goed wordt geregeld.